A0:  طرح ملی همکدی تلفن‌های ثابت در استان فارس آغاز شد
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 

تلفنهومان محمودی، مدیرکل شرکت مخابرات استان فارس، در حاشیه این طرح اظهار کرد: طرح ملی هم کدسازی تلفن های ثابت در استان فارس از امروز به عنوان نوزدهمین استان کشور اجرا می شود. وی با بیان اینکه در این طرح حذف کدهای بین شهری اتفاق افتاده و کد استان به 071 تغییر یافته است، افزود: این طرح از ساعت 10 امشب در کل استان اجرا می شود.

مدیر کل مخابرات استان فارس با اشاره به اینکه با اجرای طرح همکدی در استان بدون گرفتن کد شهرستان افراد می توانند اقدام به شماره گیری کنند، خاطرنشان کرد: از مزایای این طرح کاهش هزینه ها و سهولت در ارتباط است.

محمودی با بیان اینکه برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، تصریح کرد: این پروژه از مصوبات مجلس شورای اسلامی بوده که به دلیل اینکه برنامه ها را مخابرات کشور ارائه می دهد و این موضوع را هدایت می کند تاکنون اجرا نشده است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس آمادگی لازم را برای اجرای این طرح داشته، اظهار کرد: باید بر اساس برنامه های مخابرات کشور این طرح ها اجرا شود.

مدیرکل مخابرات فارس با بیان اینکه بسیاری از پروژه ها از سالها قبل آغاز شده بوده، افزود: از سال گذشته تاکنون بسیاری از این پروژه ها به بهره بردای رسیده است.

محمودی با اشاره به اینکه ثبت 65 هزار تلفن ثابت در برنامه استان بوده، گفت: فقط 58 هزار شماره تلفن به مردم واگذار شده است و از ابتدای سال 93 تاکنون نیز باید 28 هزار و 750 شماره ثابت تحویل می شد که 24 هزار شماره دایر شده است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته سایت جی اس ام در استان تقویت شده، خاطرنشان کرد: این سایت ها در راستای تقویت پوشش دهی موبایل و تلفن ثابت راه اندازی شده و باید 100 هزار جی اس ام در استان راه اندازی می شده است.

مدیرکل مخابرات استان فارس با اشاره به اینکه فقط 96 هزار سایت جی اس ام دایر شده، تصریح کرد: تا 6 ماه ابتدای امسال این تعداد سایت واگذار شده و در زمینه واگذاری adsl در کشور استان فارس دومین استان در سال گذشته بوده زیرا در سال گذشته 54 هزار پورت ای دی اس ال در استان واگذار شده است.

محمودی با اشاره به اینکه خرید تجهیزات در شرکت مخابرات استان روند خاصی دارد که باید این روند طی شود، اظهار کرد: در سال 91 تعداد 12 روستا، در سال 92 تعداد 78 روستا و امسال تعداد 313 روستا از تجهیزات و خدمات ای دی اس ال برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه استان در راستای آخرین وضعیت ای دی اس ال رتبه سوم را دارد، افزود: از سال گذشته تاکنون از 6 مسیر فیبر نوری در استان بهره برداری شده و این فیبرها در مسیر شیراز به کازرون، نورآباد، سروستان، آباده، مرودشت و در شیراز به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل مخابرات استان فارس با اشاره به اینکه پیشرفت، بهسازی و جایگزینی اچ دی اس ال در دستور کار قرار دارد، گفت: اگر زیرساخت فیبر نوری تقویت شود ناپایداری این سیستم کمتر می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

cache01last1493698619